torsdag 18 november 2010

skullcandy

ooh Yeah! Idag mår jag bra, det har inte hänt allt för mycket igentligen.Vaknade vid klockan elva i morse, satte mig och ringde tandläkaren, tänkte att det var lika bra. Skulle fråga om min tand, dom har gjort om en lagning för jag ska börja betala nästa år (mindre kul) och nu efter de har lagat om den så gör den typ as ont. De gjorde om lagningen första gången i augusti, så tänkte att det kanske var dags att ringa nu. då säger tanten att dom har tid 13.50, fan att det blev brottom eller. Måste klä om, sminka mig, duscha och sen hitta en buss som passar. Men jag lyckades allt!

efter tandläkarbesöket kom jag på att jag lika väl kunde åka upp till A6 och köpa nya lurar, självklart "skullcandy". Så det fick bli så, mötte Linus och Timmy. Vilket är mina kära kollegor på jobbet så blev att stanna och snacka med dom, tills de inte vågade tjata längre, eftersom chefen kan bli sur. Jobbar man åt ett bemanningsföretag måste man ligga i, blir de minsta missnöjda blir man utbytt kan jag lova. Men det var lite kul att träffa dom. Sen fick jag uträtta lite ärenden till mamma, man måste väll vara snäll ibland.

Sen när jag kom hen gick jag till Zarah en sväng, vi pratade som vanligt om allt imellan himmel och jord. och det får avsluta detta inlägget. Intressant att läsa va?

Btw efter 40 timmars vaken tid i sträck fick jag sova en hel natt, kanske därför humöret är lite bättre // Tilla

1 kommentar:

  1. haha, onördigt att sminka sig och dusch sen ;) vad snäll du är mot you moder :P 40 timmar är ju lagom :D

    SvaraRadera