lördag 13 november 2010

Irriternade människa & utgång

Igår var det utgång med tjejerna och kusin. Det var en super trevlig kväll och träffade massa vänner och bekanta. Det började med Förfest hos min kusin, där det slank ned 7st cider och tjejerna drack lika mycket om inte mer, På förfesten satt vi mest och pratade, lyssnade på musik och snackade skit. Sen var det dags för bussresan som gick toppen denna gången, ingen behövde kasta ut sin alkohol för att busschaufören var tjurig, vilket inträffade helgen innan.

När vi väl var på krogen så träffade vi Zarah och hennes gäng, efter att ha tagit slämpel bar det av till amor, där det blev lite mer drickande och förfestande. När vi kände att vi var sugna på dansgolvet gick vi tillbaka till centrum och dansade, efter ett tag var det dags för rökpaus (helt onödigt enligt mig) men i alla fall så gick vi ut, då kom kusin på att vi inte hade en tändare vilket resulterade till att kusin frågade en random snubbe om hon kunde få låna en tändare. Vet ni vad han svarar "vad vill du din jävla tjockis". vilket jag hörde och blev fly förbannad. Så jag gick fram till denna killen och frågade om han tyckte att han hade rätt att säga så bara för kusin ville låna en tändare, och komversationen såg ut såhär ifrån det tillfället frammåt:

Han: Gå här ifrån ditt "skabb" du känner ändå ingen här (vilket jag gjorde)
Jag: Grejen är den att jag känner visst folk här och jag undrar vad som ger dig rätt att kalla min kusin så?
Han: Du är så ful och äcklig så det skulle inte förvåna mig om du var oskuld
Jag: Tyck du vad fan du vill, men jag har hört att det är fin att vara oskuld
Han: Din jävla tjockis gå nu
Jag: (Jag pekade på hanns kompis och sa:) han är smal, och du ser inte ut som han. så tänk dig efter innan du talar. Åter igen han är smal och du, Not so mush.
Sen sa jag hej då till de jag kände och gick där ifrån.

Och med detta vill jag säga att det finns sånna jävla idioter i denna stad att det är fan bud på att flytta. Och vem ger han rätt att kalla min kusin för "tjockis" bara för hon frågar om en tändare. Grejen är den att min kusin är INTE ens tjock, sådanna människor irriterar jag mig på så sjukt mycket. Och det som var allra roligast att han var den fulaste och tjockaste av de alla i det gäng han umgicks med.

Men över lag var det en rolig kväll, och sådana som han bråkar tillslut med fel männsikor och får betata dyrt.  // Tilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar