torsdag 11 november 2010

Jag trodde aldrig

Detta är något jag svurit att jag aldrig skulle göra i mitt liv, att starta en blogg.

Men nu är det gjort, då kanske du undrar varför. Det är såhär att denna blogg kommer bli resultatet av många sömnlösa nätter då jag sitter uppe och funderar. Denna bloggen kommer inte handla så mycket om mitt liv eller vem jag är utan mer om mina tankar och åsikter. Det vill säga de saker jag kommer lägga upp här är dikter, låttexter, drömmar, tankar och åsikter. Känner jag att jag har något enstaka att berätta om mig antar jag att det bara är att stå ut. Jag förväntar mig inte att jag kommer få många läsare eller något liknande. Mitt mål med denna blogg är att få ut mina tankar, att någon person kanske tycker som jag eller tänker som jag gör.

Jag tänker även passa på att be om ursäkt för bloggens fula utseénde och hoppas att ni inte dött av skratt. Jag kan ju erkänna att jag inte är den mest tekniska personen på denna jord, vilket många redan vet antar jag. // Tilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar