tisdag 23 november 2010

Comviq surf

Nu har jag inte skrivit på ett tag, det beror på att jag förstörde min lilla-internet-dosa-sak. En kväll ville inte internet funka, och jag försökte och försökte, men det ville sig inte. Så då bestämde jag mig för att ominstalera allt. Då kom min lillebror David på att mitt internet kanske inte går få igång igen om jag ominstalerar det eftersom jag har "comviq surf" (fins anledningar till varför jag har det). Men självklar lyssnade jag inte på David, Och fan fick jag för det. För när jag väl hade instalerat allt igen stod det att jag inte hade något "surf" kvar, vadå helvetes jävla klantigt eller!?

Varför jag har comviq surf beror på att jag är som sagt timmanställd och har inte en fast inkomst varje månad. Jag har inte heller rika föräldrar som kan lägga ut och betala mina räkningar. Så då anser jag att Comviq surf var det bästa alternativet för mig, för då kan jag chatta, blogga, och surfa och det duger perfekt. och det bästa av allt är att jag inte har en ränking jag måste betala varje månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar