tisdag 30 november 2010

ki - boxpass

Idag har varit en almän seg dag. Jag har har haft jätte ont i knäna, det märks att det är vinter ute.

Imorgon ska jag andvända mitt gymkort för första gången. Jag är verkligen taggad, det bli ett ki-box pass med Josefine Mörtsell. Dags att ta tag i vikten nu till "bikini sesongen" och efter nyår ska jag börja hårt. inget godis (kanske ibland en dag på helgen) och inte lika mycket festande. kanske bara en gång i månaden. Men tro nu inte att jag lägger av helt med festandet. jag festar nykter.

och i morgon börjar jag med en nya medicinen. Så om några dagar lovar jag att meddela hur det kändes och gick. Nu tror jag det räcker för mig,



Puss på er, mina få läsare

3 kommentarer:

  1. ojoj, ska du börja att träna ;) det är gött att träna :P ska du gyma oxå?

    SvaraRadera
  2. jag vet inte om gymma är min grej men det igår ju i "gymkortet" såklart. Så möjligheten finns ju. Du ska veta min träningsvärk, dock var det värre när jag tränade "riktig" boxning ^^

    SvaraRadera
  3. okej. hahaha, men då vet du att du har tagit i lite alla fall^^

    SvaraRadera