måndag 10 januari 2011

Tilla

Blä för att vara ensam på kvällarna. Som vanligt kan jag inte sova.

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, men tråkigt har jag så jag får allt komma på något. Jag vet att jag inte har berättat mycket om mig själv än så länge. I och för sig tror jag att de flesta som kikar in här redan känner mig. Men i brist på annat så kan jag väll skriva lite om mig själv.

Ska bara komma på ett bra sätt att berätta det på, typ löpande text, eller punkter.

Matilda:
Okej lite allmänt om mig nu då. Jag är en tjej (newsflash, haha) som är född i Jönköping. Jag föddes år 1991 och var 46cm lång. Jag föddes på en söndag tror jag, i juni. Faktiskt den dagen som vi kallar Sveriges nationaldag (och för idioterna som inte vet när den inträffar kan jag berätta att det är den 6:e juni.). Klockan var 15.05 och jag föddes med kejsarsnitt. Efter det växte jag upp i en by som heter Skärstad, där det mest bor pingstvänner och annat pattrask. Där bodde jag i en gul villa på två våningar.

Familj;
Min familj består av fem personer (inkluderat mig) Min mor heter Paulina och är i dagens läge 39år gammal. Min far heter Magnus men många känner honom som "Stickan", pappa är 40år och fyller 41 i maj. Jag har två yngre bröder, David är 17 (fyller 18 i April) och den yngste Rasmus är 12 (fyller 13 i Augusti) Vi har även två hundar en Tax vars namn är Tuva och en Chihuaua som heter Vilda. Och den siste medlemmen i familjen är en katt och  han är min ögonsten, Nisse kallar jag honom.

Det lite mer privata tar vi någon annan dag, måste ha sinnesro då, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar