lördag 1 januari 2011

Onsdag-Torsdag

Här kommer en snabb summering av slutet av veckan. Vilket har varit väldigt mysig, mycket fixande samtidigt som det ha varit ganska chill.

Onsdag:

Jag ringer min kusin som kom hem från solen på tisdagen. Eftersom det sög hemma så åkte jag ner till henne. Vi satt i hennes rum och pratade, snackade om allt hon missat när hon varit borta, samt vad jag hade missat i solen *avundjuka*. Sen planerade vi lite om nyår och så vidare. Eftersom min Kusin skulle ha fest.

Torsdag:

Jag och Linda (kusinen) går upp. Bäddar upp "rese-sängen" som jag vill kalla tältsäng, men det förklarade Linda att det inte hette. Om jag minns det rätt bar det av till ÖB och handla muggar, snapsglas, servetter, ja bara gud vet vad Linda handlade. Det var inte lite kan jag lova. Sen efter det bar det av till Ica-Maxi och handla tacos till typ ca 18 personer, tror jag det var? Så kan lova att det blev en hel del mat.

Efter det drog jag, Linda, Madde och Becca ner till stan och kollade på en klänning till Madde och handlade massa annan skit. Vi hittade iaf en rosa snygg klänning till Madde. Sen kom även Kim ner och mötte upp oss på "Panda Wook" för vi var ju självklart hungriga efter allt shoppande. Så det fick bli lite käk.

Efter en tripp till systemet, drog hela gänget till Linda och satt och snackade. Bland annat om gymnasieminnen och lite annan skit såklart. det är alltid kul. Men det viktigaste av allt var att ALLA taggade til nyår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar