måndag 31 januari 2011

Måndag

Trött och har ont, men nu tycker jag vi skiter i den negativa energin. Mamma håller på att laga dillkött här hemma. Det luktar bara såå gott.

För övrigt måste jag bara säga vad jag tycker angående bloggar och vänner. Jag läser bara en blogg (räknar inte vänners). Och jag har nu hittat en tjej som härmar hennes blogg. Denna tjejen Är hennes kompis, och Pippa (som hon kallar sig) tycker att det är okej, just för att dom är/var vänner. Men jag tycker inte det är okej att "härma" någon. En blogg eller dagbok ska ju spegla den du är och det ska ju vara på ditt sätt inte någon annans. Även om jag älskar Pippas Design så skulle jag aldrig härma henne, för jag vill ju ändå att min blogg ska vara just Min. Sen tror jag inte att Pippa skulle uppskatta det häller, om jag kopierade allt hon gjorde. Jag uppskattar att folk gillar det jag gör och skulle vilja ha lika. Men jag vill att mina idéer ska vara mina.

Här har ni en länk till Pippas blogg som jag tycker att ni ska kolla in ---->  Pippa Wikman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar