tisdag 25 januari 2011

Såäre!

LÖÖÖNING, idag! det är ju aldrig fel. Seg dag förövrigt, bara vatt i stan för att tanka på mobil samt internet. Man är rätt handikappad utan internet må jag säga. Sen har jag varit klantig idag igen, skulle ringa min telefonbank idag. Skulle kolla om lönen hade kommit in. Och glömsk som jag är har jag inte kolla på mina koder. Så var tvungen att ta fram paperna. Tror ni jag hittade dom eller? självklart gjorde jag inte det. Men som tur var hade lönen  kommit in iaf.

Fy fan, ge mig helg!?

Fira mamma på fredag. utgång på lördag, taggar redan. Har så jäkla tråkigt på vardagarna. Speciellt på nätterna då jag mest bara sitter och filosoferar. Nattmänniska någon? Lite sällskap skadar ju inte. Måste förbreda mig för jobbspurten nu till sommar. Ska börja söka jobb redan nu alltså. JAG SAKNAR MÅLERIET! måste få ett målerijobb nu under sommarn, Då det är mest utvändigt som gäller. Och jag är inte helt värdelös på utvändigt fick fakriskt "VG" i betyget (Så lite kan jag väll, eller!?).

AJA, hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar