måndag 3 januari 2011

natt

Längtar till helgen, det känns som om det är då det roliga sker. Just nu kan man inte göra mycket. eftersom man väntar på att jobbet ska ringa. Lite jobbigt att neka jobb bara för man är bakis eller inte är hemma. Vardag är tråkihgt helt enkelt. Det är nog inte bara jag som tycker heller.

Men jag hoppas att jag ska kunna köpa att busskort imorgon så jag kan åka in och träffa kusin. Fan vad jag är sugen på att träna ki-box imorgon. Tänkte slänga upp en dikt med. Den är några dagar gammal, men har inte orkat. Den är ganska simpel faktiskt.

Vill inte sova än, men vet inte vad jag ska göra riktigt. har inte mycket att blogga om, tänkte att jag skulle slänga upp två inlägg till men de kommer bli korta. Det är ju dikten då och sen ska jag fråga er om en åsikt med.

Jag skulle vilja uppmana er ayy kommentera om ni läser min blogg. Det är alltid kul med lite feedback.

1 kommentar: