fredag 28 januari 2011

Brist

Jag vet inte hur många timmar jag har varit vaken nu. Har tappat räkningen. Men en sak kan jag lova, det är tråkigt att sitta uppe och inte han en enda jävel och prata med. Ska försöka vara lite kreativ sen, kanske måla något, var ett tag sedan jag gjorde det nu. Fan, det fick mig att tänka på att jag måste köpa ett nytt skissblock. Kankse sysselsätta sig med att skriva lite poesi. Och Ja, jag vet att det är lamt. Men jag gillar det, det är den jag är och det är så jag får ut det jag känner.

Har lust att göra allt möjligt just nu. Måla, skriva, ta foton, flytta, festa, *****, sminka mig. Och det enda möjliga alternativet är att skriva. För jag har två andra att ta hänsyn till. FAAAAN för detta! ^^

Jag tror allvarligt att jag har glömt hur man somnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar