lördag 1 januari 2011

NYÅR!

Jag orkar inte dra allt som hände på nyår. Så jag låter några enkla bilder sant bildtexter göra talandet. Men jag kan säga att det var en toppen kväll. Några missöden såklart, men vafan jag var ju glad.
Det började lugnt.....


..... Tillslut var det dags för käk......

......Samtidigt som alkoholen flödade blev bilderna konstigare, och konstigare.....
.....Vissa gillade att vara med på kort....
......Andra inte.....

.....Det började närma sig tolvskaget, champangen och raketerna var självklart med....

....Tolvslaget var här campangen var öppnad, och denna bild får avsluta allt, även fast våran kväll var långt ifrån slut.....



De som var med i bilderna i rätt ordning;
1. Kim, Kim, Mathias och Rickard
2. Kim
3. Jag
4. Mathias
5. Linda
6. Jonna och Kim
7. Becca, Rickard och Jag

1 kommentar:

  1. när kamran gillar en så är det inte konstigt att man gillar kort :P

    SvaraRadera