måndag 20 december 2010

Sov-Time

Nu är det nog dags för sängen, Tänka sig. Att jag är trött nu, ska jag kunna gå och lägga mig tidigt för en gångs skull.

För övrigt måste jag, tvätta mina piercingar och skjölja munnen men Listerine. Det driver mig galen, att skjölja munnen hela tiden med Listerine. Sen borta tänerna, eller det får bli innan. Jag har ett blåmärke runt den vänsta piercingen, det ser lite mycko ut. Men det försvinner nog snart. Jag har haft lite problem med den vänstra piercingen, det blödde väldigt mycket när jag gjorde den. Så tror de tog den vid ett blodkärl och det är därför den läker lite saktare.

I Lördags när jag och några kompisar var ute på krogen fick jag faktiskt två komplimanger för piercingarna, vilket känndes väldigt roligt.

Det var allt från mig, Tilla signin' out! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar