fredag 3 december 2010

Another day!

Ännu en ny dag,

blir så jäkla irriterad på att bo i denna lägenheten. Vi bor tre stycken personer i en tvåa på 70-någonting kvardarmeter, ibland fyra beroende på om min lillebror är hemma eller inte.

Jag har ju svårt att sova, och i natt så gick jag och lade mig runt klockan två. Kanske somnade vid tre-fyra, vaknade av att mamma var uppe och hade tänt var enda lampa i hela lägenheten och förde liv. Klockan kan väll varit sex, försökte somna om till klockan typ sju-halv åtta, och när jag precis höll på att somna, vaknar min lillebror som är sjuk. Och kliver inte upp, nej, utan han ropar på mamma för han ville ha alvedon och halstabletter. och då vaknade jag ju självklart igen, och kan inte somna om så det var ju bara till att gå upp. Så nu sitter man här i soffan, lillebror har ju självklart somnat om. Menans jag får sitta här och inget bra är det på TV:n heller.

I övrigt blir det FÄÄST idag, så får väll glädja mig åt det. Med alkohol i blodet blir allt lite roligare, oftast.

1 kommentar:

  1. fy fan vad jag skulle kasta något på morsan om hon gjorde så ><

    SvaraRadera