fredag 22 april 2011

Påskhelgen

Då var det redan april, helt otroligt att det går så fort. Jag kommer i juni förra sommaren efter vi hade varit på Öland, vid midsommar. Dager efter vi hade kommit hem längtade man redan tillbaka, och då insåg man att det var nästan ett helt år tills vi får åka tillbaka. Tänk att det redan är april, det betyder att det är ca två månader tills vi åker tillbaka. Kan inte förstå att det gick så fort.

Har jobbat ute hela veckan med, så igår när jag kom hem såg jag ut som en tomat i ansiktet. Snyggt eller hur, Aja, Får hoppas att det går över till en snygg bränna sen.

Sen är det väll ingen som har mssat att det är bilmässa i Jönköping i helgen. Vill ju gå, men vi får se hittar man ett roligt gäng så kanske det blir en sväng där inne. Sen blir det nog även utgång ikäll. Lovar att om jag går på bilmässan ska jag lägga upp några bilder på mina favoriter (eftersom jag inte kan något om bilar såblir det nog de bilarna med snyggast motiv-lack som hamnar högst upp på mi  lista). Men vi hörs senare sen...

C'ya, Time for breakfast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar