onsdag 6 april 2011

Blogga!

Har inte bloggat på så länge nu. Så har tappat flytet igen, så vet inte riktigt vad jag ska skriva om. kan ju skriva om vad jag gjör på dagarna var ju ett tag sedan jag uppdaterade det. Som det ser ut nu har jobbet på Allbemanning kommit igång nu. Så det blir att man jobbar på vardagarna och jobbade även förra helgen. Det betyder alltså att jag har varit ledig en dag på snart två veckor, vilket gör att jag är j*vligt trött på morgonen. Jag är liksom inte van vid att gå och lägga mig så tidigt och gå upp tidigt.

Sitter och funderar på om jag ska laga någon lunch låda tills imorgon, har haft macka med mig två dagar i rad nu, inte allt för gott. Men måste ju tillägga att Patrik (en kollega) är snäll och delar gärna med sig om han ser att jag har macka med mig. Var tvungen att skriva det, eftersom han läser bloggen ibland. Så imorgon ringer klockan runt kl 04.00 igen. Usch jag är verkligen ingen morgon människa. Önskar att jag kunde hitta det perfekta natt-jobbet. Bara ETT problem, JAG har ju inget körkort.

ÅÅH fy F*n nu kom mamma in med en skål räkor hon skulle äta. Luktar ju inte allt för gott.
Nähe om man skulle sluta skriva nu, har inte mycket mer att skriva än sålänge. Kommer jag på något lovar jag att uppdatera ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar