tisdag 5 april 2011

Det blir bättre

När jag ser dig vill jag ge dig allt
Du lever i ett helvete, gånger tusen fallt
Att varje dag känna en plågande smärta
Så stark att du vill slita ut ditt eget hjärta
Jag är ledsen för hur världen har behandlat dig
Snälla du, lyssna på mig
Det känns tungt nu men det men det klarnar snart
Jag kan lova att livet är underbart
Jag vill så hjärna hjälpa
att alla dina demoner själpa
Det som har hänt är inte ditt fel
Alla vi bär våran beskärda del
Jag vet att du är ledsen men tillsammans kan vi göra det bra
bara vi arbetar och kämpar da' efter da'
Du är värdefull
Du är underbar
DU måste tro på mig
Håll ut lite till, för.....
Det blir bättre


Länk här och mer info här  ---> "Det Blir Bättre" 

(Missa inte TV3 :s nya program "det blir bättre" Hittade inte reklamen till programmet på youtube)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar