söndag 24 april 2011

Helgen

Som alla vet har det varit långhelg nu, super skönt. Min helg har sett ut ungefär såhär;

Fredag; UTGÅÅNG, Kvällen började bra och var bra överlag. Men ibland blir man förvånad av vad människor är kapabla till. Ärlighet är något av det som är viktigast för mig. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att vara ärlig. Efter denna helgen har jag sorterat bort människor jag inte vill ha i mitt liv. På grund av oärlighet, och svek. Jag är inte ledsen, mest glad. Jag anser inte att jag har förlorat ett skit, och det märktes på en speciell person att h?n insåg att det inte var värt det. Det syntes att h?n ångrade sig, men jag är inte den personen som bara glömmer. NEJ TACK säger jag bara, försvinn ur mitt liv!


Lördag;  Lördagen började med att Amanda hörde av sig och ville hitta på något. Då bestämmde vi att vi skulle dra in till stan och se vad som hände. Så det fick bli Atollen (Stavning) på kvällen med massa trevliga människor. Träffade bland annat Andreas Andersson, Karin, Kusin Linda och Mickis. Jag skriver som Amanda sa "Bättre än att bara sitta hemma" ;)

Söndag;  Idag mådde jag inte bra så har mest sovit, kan även till lägga att jag INTE var bakfull utan förkyld och har haft migrän halva dagen. Så planerna för Söndagskvällen blev förstöda. Dock är det lite hemliga planer så tänker inte skriva de här ;)

C'ya!!


Jag och Amanda 2006 :D


Jag och Amanda 2011 :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar