måndag 7 februari 2011

Kväll

Okeej folket ännu en ny design på min blogg. Men denna gången är jag skit nöjd. Tycker verkligen att jag har lyckats denna gången. Vad tycker ni?

Jag har även gjort en ny "signatur bild" vilket jag blev as nöjd med också. Förövrigt är det ganska lamt här. Tänkte göra ett videoinlägg men hoppade det, orkar helt enkelt inte. Kanske imorgon!

Alla sover verkligen här, och det är supertråkigt. Önskar att jag och en kompis kunde hyra en lägenhet, fan vad mysigt det skulle vara. Tråkigt att bo heelt själv därför en kompis som sällskap eller varför inte en snygging :). tänk på den DU! Du kanske är intresserad av att flytta ihop med mig, lovar att jag ska vara snäll. (A) Btw, det är ett sånt jävla lamt TV program på nu. Fa längtar till Big brother börjar, gissa vem som kommer sitta bänkad framför tvn då, JO jag (!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar