söndag 6 februari 2011

Helgen!

Fredag;

I fredags var jag i först i stan med min mor och lillebror Rasmus. Fick för mig att jag skulle köpa en korsett, så köpte en as snygg på lidex. Tänkte att jag skulle slänga upp en bild sen. Jag är iaf asnöjd. Sen efter det åkte jag hem och fixade mig, Glömde helt bort tiden så hörde att min telefon ringde när jag fixade håret. Sprang och svarade, då var det Rickard som ringde och sa att han snart var i stan. Jag bara SHIIIT! Fick be lillebror Dawe att kolla bussen. Sen var det bara att släppa allt och SPRINGA en kilometer till bussen. Det blev förfest hon min kära kusin Linda. Sen krogen!!

Lördag; Vaknade runt halv ett, upp och fixa Lindas rum sen bar det av till eveline och fixa naglarna. Ska slänga upp en bild på de också hade jag tänkt. Är iaf as nöjd. Efter det ble det förfest hos Linda igen och Krogen!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar